top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverjoycevanjoyce

Stitch fixer tool

Ooit geprobeerd in een patroon in ribbel steek (elke toer brei je recht) of garterstitch een fout te corrigeren?

Ik wel en ik kan het tot op de dag van vandaag herinneren. Ik maakte een vest en ontdekte een foutje in een aangebreide bies. Omdat ik zoveel zou moeten uithalen ging ik het foutje met de haaknaald te lijf. Je weet wel eerst een steek ophalen aan de voorkant, dan aan de achterkant etc. Dan ontdek je dat je je vergist hebt en dat je eerst aan de achterkant had moeten beginnen in plaats van de voorkant. In mijn geval waren er meerdere steken naast elkaar. Het is niet helemaal gelukt.....in heb niet hoeven uithalen maar ik weet nog precies waar het zat.

Op de website van Ysolda Teaque www.ysolda.com en Cocoknits www.cocoknits.com (overigens een hele leuke site van een team vrouwen uit California) kwam ik de stitch fixen tegen. Je had zelf kunnen bedenken.....niet dus....een haaknaald met 2 haken.....

Niet meer van voor naar achteren alleen maar je naald van boven naar beneden schuiven.



19 weergaven0 opmerkingen
bottom of page